יום חמישי, 9 במרץ 2017

בתולות עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה


בתולות עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה, בתולות עונה 2 פרק 5 להורדה, בתולות עונה 2 פרקים מלאים, הדלפות בלעדיות באיכות HD ובחינם! תקציר הסדרה: בתולות היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח של חברת התקשורת HOT, אשר עלתה לשידור ב-27 בנובמבר 2014 בערוץ HOT3. יוצרי הסדרה הם שחר מגן ואדם סנדרסון, ומככבת בה מגי אזרזר. הסדרה עוקבת אחרי שלי רג'ואן, קצינת משטרה קשוחה שגופת אחותה מתגלה 17 שנים לאחר שטבעה בים. בעקבות הצלחת העונה הראשונה הזמינה הוט עונה שנייה, אשר צולמה במהלך שנת 2016 ועתידה לעלות לשידור ב-16 בפברואר 2017. הסדרה משודרת גם בצרפת בדיבוב לצרפתית, ובנוסף נמכרה לברזיל ותשודר בפורטוגזית. כמו כן, נמכרה הסדרה להפקה ברוסיה. עלילת הסדרה בתולות: העלילה סובבת סביב שלי רג'ואן (מגי אזרזר), קצינה במשטרה המשרתת בגבול הדרומי של ישראל עם מצרים ומתגוררת באילת. לשלי יש ילדה בת 6, נעם (טופז מרום) והיא נשואה לחיים (צחי הלוי), קלינאי תקשורת במקצועו. חייה של שלי משתנים מן הקצה אל הקצה כאשר מתגלה גופתה של אחותה התאומה, מאיה, שכנראה טבעה לפני 17 שנים בסיני. הגופה לא נמצאה בזמנו וכעת מתברר שאחותה לא טבעה כלל. הגופה שנמצאת היא של אישה בת 32, זהה לה לחלוטין – רק עם שיער ארוך יותר והרבה קילוגרמים עודפים. שלי, שנאסר עליה לקחת חלק בחקירה הרשמית, מחליטה לפתוח חקירה משלה בעזרתו של רועי (רועי ניק), גשש חדש שמגיע ליחידה, כדי להבין מה קרה אז ומה לא ראתה. במהלך החקירה חושפים שלי ורועי את הסודות שכל אחד מבקש להסתיר ואת הקשר שלהם למאיה, שמצטיירת כדמות חידתית, מכושפת ומכשפת, שהשאירה על כל אחד טביעת אצבע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה